My Garmin Sat Nav
Καλώς ήλθατε στο My Garmin Sat Nav ‼️

Πρέπει να συνδεθείτε ή να κάνετε εγγραφή γιά να έχετε πρόσβαση σε όλο το forum

Welcome to My Garmin Sat Nav !!

You must Log in or Register to gain full forum access


Δικυκλες Αναμνησεις

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Default Δικυκλες Αναμνησεις

Δημοσίευση από Santosan Την / Το Παρ 7 Ιουν 2013 - 19:41

Σεβομενος παντα την ιστορια αλλα & λατρης της μοτοσυκλετας απο πολυ μικρος η καρδια μου γερνει στον Ιαπωνα με τον οποιο μεγαλωσα. Η πρωτη μου επαφη ηταν το Honda XR 200 του 81, προκειται για την μοτοσυκλετα ενος γειτονα μεγαλυτερου απο εμενα που με εβαλε στο παιχνιδι ...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Η φωτο ειναι παρμενη εξω απο το σπιτι μου, ειμαι σε ηλικια 12 χρονων & αυτη την συγκεκριμενη μερα εκανα την πρωτη μου βολτα με δυο τροχους σε ηλικια 12 χρονων υπο το αγρυπνο ματι του Νικου στον κεντρικο τοτε δρομο που περναγε ενα αυτοκινητο την ωρα ...
Τοτε λεβεντες οι μηχανοβιοι της εποχης ηταν στο αιμα, μουντζουρηδες φτιαχνανε τα μηχανακια μονοι τους το πρωι για να βγουν το απογευμα βολτα & το βραδυ κοντρες για το γοητρο, οποιος εχανε δεν ειχε μουτρα να βγει στην πιατσα μεχρι να το στησει παλι & να ξαναβγει. Ετσι εμαθα & εγω, εφτιαχνα τα δικα μου μηχανακια αλλα & ολης της παρεας με τα RD 350, Katana 750, Honda CB 900, FZR 400 & ποσα αλλα, βολτες & ταξιδακια τακτικα ομορφα, παρειστικα, το βραδυ κοντρες στην Καβαλας, ειχα ενα RGV 250 Γ στημενο απο εμενα με τελικη 220 πραγματικα & 0-100 στα 5", φοβος & τρομος ακομα & στα 750 αφου τους επαιρνα τις πρωτες & μονο στην αλλαγη δευτερας με μαζευανε ή στα λιμανακια με τα τρελα περασματα που ειχα RF 600, GSXR 750 να με κυνηγανε, εστριβα πολυ & μου αρεσε.
Αυτο που με χαλαγε απιστευτα & αυτο επειδη ειχα μεσα εξω στις αντιπροσωπειες για τα ανταλλακτικα, με τεχνικους, ρεκτιφιεδες κ.λ.π ηταν & ειναι ακομα δλδ η εκμεταλλευση που υπαρχει στον χωρο. Δυστυχως στην Ελλαδα εκτος του οτι δεν υπαρχει υποστηριξη μετα την πωληση παιζει πολυ κοροιδια, σαφως & υπαρχουν οι σωστοι επαγγελματιες αλλα που να τους βρεις ...

Η επομενη αγορα μου αν ειμαι καλα & με αξιωσει ο Θεος θα ειναι το GSXR 1000, το εχω τρελα & θα το παλεψω αν μπορω γιατι μου εχει λειψει η αισθηση ...




avatar
Santosan
Administrator
Administrator

Άντρας Ηλικία : 47
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10864


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Δικυκλες Αναμνησεις

Δημοσίευση από ZAFIR Την / Το Παρ 7 Ιουν 2013 - 22:07

.θύμισες παλιές όπως έγραφε παλιά ο ντάνης ο φώτος, και ο ανδρέας παπανδρέου(motosport since 1982)...πέτρινα χρόνια ,χωρίς υποστήριξη απο συνεργεια και κοινωνία...αλητεία τα μηχανάκια(έλεγαν μεσω μμε οι εισαγωγεις αυτοκινήτων,,) 25 χρόνια στις λέσχες μοτό,μάχες σκληρές με κουλτούρα-νοοτροπία για το αυτονόητο...ακόμα θυμάμαι την σφαλιαρα του πατέρα μου όταν με τσάκωσε με δανεικό FANTIC 125 στα 15 μου...ΣΗΜΕΡΑ ο 17 ετων γιος είναι βοηθός κριτή της ΕΛΠΑ ..και για πολλούς ειναι must να έχουν μοτο. ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ!!!
απο #περιθωριακοι# εκείνους τους καιρους γίναμε ΙΝ...τουλάχιστον έχουμε να θυμώμαστε και το κυριοτερο να δείχνουμε το σωστό στους επόμενους....αχ τι μου θύμισες φίλε μάνο,εχω πλανάρει ένα ΚΤΜ 620 RALLY..τι θα έλεγαν οι γύρω??? (είναι 'οπλο το gsx ωστόσο.το νού σου .)
avatar
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΤΡΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1855


http://www.raidovergreece.webs.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Δικυκλες Αναμνησεις

Δημοσίευση από ZAFIR Την / Το Παρ 7 Ιουν 2013 - 23:16

υπ όψιν (οχι οτι λέει κάτι) έχω 3 κυπελλάκια και χαζεύω με XR 250-XR 600....σε open terrain rally...μεγάλα σχολεία και τίμια!!!
avatar
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΤΡΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1855


http://www.raidovergreece.webs.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Δικυκλες Αναμνησεις

Δημοσίευση από Santosan Την / Το Παρ 7 Ιουν 2013 - 23:29

Λατρης των διχρονων κινητηρων που πηγαινανε πολυ αλλα διαρκουσανε λιγο αυτα ειναι τα δυο απο τα αγαπημενα που ειχα στην κατοχη μου:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Το MBX 125 F του '88 ειχε 22 HP & τελικη περιπου 120km, μετα απο προσωπικη σχετικη περιποιηση & την επεμβαση ενος φιλου ρεκτιφιε το εργαλειο χτυπαγε 140 km στην ευθεια με την εξατμιση της μαμας απελευθερωμενη. Σαφως & οι φθορες ηταν πιο πολλες & το μοτερ χρειαζοταν τακτικη συντηρηση αλλα & προσοχη αφου αν ειχες καταβαση & ειχε τελικιασει στα 150 km δεν τολμουσες να κλεισεις στεγνα το γκαζι, το κολημα το ειχες στο τσεπακι γιατι χανοταν το μαξιλαρακι της συμπιεσης & η απαραιτητη δροσια της βενζινης που εκτος απο καυσιμο κανει & ψυξη. Το ιδιο προσοχη ηθελε η ρυθμιση της αντλιας λαδιου γιατι αν εδινες παραπανω αναλογια σε λαδι επνιγε την βενζινη & κολαγε μολις το ζοριζες απο θερμοκρασιες. Οταν ομως το πλακωνες με δευτερες & εγραφε σαν superbike η διχρονιλα ηταν ολα τα λεφτα ... Αυτο το ταπεινο 125 ειχε γυρισει με δυο ατομα ολη την Ευβοια παρα πολλες φορες αυθημερον, δεν συζηταμε για Λουτρακι ηταν ψωμοτυρι. Παρα τα λιγα κυβικα του εχει ιστορια στα Λιμανακια, εστριβε ωραια οπως το ειχα στησει απο αναρτηση αλλα ο 16αρης μπροστα παρεμενε νευρικος & μπορει να εστριβε με την σκεψη αλλα ηθελε σεβασμο ...

Περασα μαζι του περιπου τρια χρονια οπου εγραψε γυρω στα 50.000 km, το εργαλειο δουλευει ακομα μετα απο 23 χρονια το εχει φιλος που το κυκλοφορει για να πηγαινει στην δουλεια του.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δεν υπαρχουν λογια γι' αυτο το εργαλειο, στην εποχη του ηταν φοβερο, δικαια βεβαια αφου ηταν καλοστημενο, ποιοτικο, γρηγορο & πραγματικα πολυ ομορφο. Το αγορασα καινουργιο οπως & το MBX & αφου το εστρωσα ευλαβικα ξεκινησα να ζω μαζι του. Αυτο που θεωρω σημαντικο ειναι οτι ποτε μα ποτε μετα την αγορα δεν πατησα σε συνεργειο για κανενα εργαλειο απο αυτα που ειχα αφου μαζι με την αγορα της μοτοσυκλετας γινοταν η αγορα του Service Manual & του Parts Catalog. Το δικο μου RGV ηταν το '93 αντιπροσωπειας, μετα το "μπανανα" για οσους γνωριζουν, με βαρος 139 kg, 62 HP, 0-100 στεγνο 5αρι & τελικη 220 km πραγματικα μετρημενα. Η αισθηση ηταν καταπληκτικη, αναλογως & τον χαρακτηρα του αναβατη βεβαια. Επειδη οδηγουσα σχεδον τα παντα τοτε, ακομα & τα εκρηκτικα GSXR 1100 του 89 & 90 με την κτηνωδη δυναμη που εβγαινε μετα τις 4000 rpm, δεν ειχαν αυτη την εκρηξη που εκανε ο διχρονος στις δυο ροπες του, μια στις 8500/9000 & η δευτερη στις 11000 μεχρι τις 12500 που ερχοταν ο κοφτης/ντουβαρι να σταματησει το οργιο. Δεν θα ξεχασω τα "αναποδα" απο πεζοδρομιο σε πεζοδρομιο με δευτερες ή τον ατελειωτο φιδισιο χωρο της ουρας με τριτες κοντα στα 130 km αναβαση στην Λεωφορο Παπανδρεου. Τα Λιμανακια ηταν στανταρ προορισμος καθε Κυριακη εκτος αν ειχαμε παει βολτα εκτος Αθηνων, με συνεχη περασματα απο την παλαι ποτε καντινα, αυτο το πεταλο το ειχα ξεσκισει, με κυνηγουσανε 600αρια & 750αρια μεσα στο στροφιλικι δεν πιανοτανε το ατιμο. Εκκινησεις καταπληκτικες, με 10000 rpm πατιναριστος ολη πρωτη στον αερα σε αποσταση αναπνοης απο τον δρομο με σκασιμο στην δευτερα, καθε φορα με ποναγανε τα χερια μου απο το τραβηγμα. Φρενουκλες απιστευτες στα 310 mm full floater, αγκυρες αφου για οσους ξερουν καταβαση την Καβαλας περασμα στον υπογειο του Αιγαλεου & στην εξοδο με 180 km μαζεμενα επεφτα στα φρενα & προλαβαινα το κοκκινο στην Βιαμαξ ... Εκει που ειχα επεμβει σε αυτο το εργαλειο ηταν στην αναρτηση, ειχα λυσει το μπροστινο αναποδο & του περασα καλα λαδακια & μετα τις σχετικες εξαερωσεις δεθηκε ευλαβικα για να δουλευει αψογα. Οπως συνηθιζα να λεω χαριτολωγοντας, διαβαζε γοπα απο τσιγαρο στον δρομο, σιγουρα παντως ειχε φοβερη αισθηση. Πισω ηταν καλορυθμισμενο για τα δικα μου κιλα αφου ειχε ολες τις ρυθμισεις, προφορτιση, αποσβεση συμιεσης & επαναφορας, προσωπικα την προφορτιση δεν την χρησιμοποιω γιατι αλλαζει προς το χειροτερο την ολη συμπεριφορα του αμορτισερ, επαιζα με το αζωτο το οποιο με εξυπηρετουσε απολυτα. Βασικος παραγοντας για να παει το RGV οπως πρεπει ηταν η απολυτη ακριβεια στις πολλες ρυθμισεις που ειχε απο τα exhaust valves, μεχρι τα καρμπυρατερ & την αντλια λαδιου. Πολυπλοκη μοτοσυκλετα με πολλες απαιτησεις οπως γινεται σε καθε εργαλειο υψηλων επιδοσεων. Αν εχανες μια ρυθμιση εχανες τα παντα & μιλαμε για χιλιοστο διαφορα στα δισκακια του power.
Επειδη το ειχα στησει με οτι κινιοταν & για να σας δωσω μια εικονα της δυναμης, μια φορα ειχα βρει ενα γνωστο Ford Sierra Cosworth ανεβασμενο στα 380 HP & τα πηγαμε αναβαση Σκαραμαγκα, τον αφησα πισω μια αιωνιοτητα & μια μερα εχοντας μαζεψει στην αναβαση στο Δαφνι 215 km πεφτοντας στα φρενα ...

Μαζι του εζησα 4 χρονια & περιπου 50000 km, ειχαμε κανει μαζι με την συζυγο το γυρο της Ευβοιας πολλες φορες, αλλα το κορυφαιο ηταν εκεινα τα 450 km ολοημερης εκδρομης που ειχαμε κανει. Οποιος εχει καβαλησει τετοια μοτοσυκλετα καταλαβαινει γιατι μιλαμε τωρα. Το RGV δουλευει ακομα, το εχω δωσει σε εναν πρωην συναδελφο & ειναι ακομα ζωντανο.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Santosan στις Σαβ 8 Ιουν 2013 - 9:15, 2 φορές συνολικά




avatar
Santosan
Administrator
Administrator

Άντρας Ηλικία : 47
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10864


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Δικυκλες Αναμνησεις

Δημοσίευση από ZAFIR Την / Το Σαβ 8 Ιουν 2013 - 0:40

δεν έχω λόγια, αλλά στην θεση σου θα το έπαιρνα πίσω για ανακατασκευή.αυτο και το gsx r 1100 θεωρούνται μερικές απο τις ελάχιστες μοτοσυκλέτες ορόσημα στο μοτοσυκλετιστικο στερέωμα ακόμη και σήμερα.
ταπεινή μου άποψη,σε πρόσφατη συγκέντρωση ΑΠΑΝΤΕΣ βαρεσαν προσοχη σε ένα αριστο rg 500Γ...ουτε καν είδαν τα νέα κτμ....
και ναι ,δύσκολη η ρυθμιση,και λίγοι ήξεραν,σημερα σχεδόν κανείς..
avatar
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΤΡΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1855


http://www.raidovergreece.webs.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Δικυκλες Αναμνησεις

Δημοσίευση από Santosan Την / Το Σαβ 8 Ιουν 2013 - 1:05

Το RG 500 ηταν κατι το ξεχωριστο απο πολλες αποψεις, αυτο το αγωνιστικο square-four μοτερ ηταν απο μονο του επανασταση. Φοβερη δυναμη, φανταστικος ηχος. Ενα ακομα φοβερο εργαλειο το οποιο εζησα απο κοντα στην βολτα, το οδηγησα, το εφτιαξα αφου του καναμε μαζι με τον ιδιοκτητη που ηταν φιλαρακι γενικη επισκευη στο μοτερ ηταν το Katana to GSX750SE ...




Το μονο που θα σου πω περα του οτι πηγαινε πολυ καλα αφου εβγαζε 220 km κοντερισια, ειναι οτι φοραγε πισω την περιφημη & σπανια full floater αναρτηση της Suzuki η οποια την απεσυρε αργοτερα λογω της καταδικαστικης αποφασης σχετικα με τα δικαιωματα της πατεντας ...




avatar
Santosan
Administrator
Administrator

Άντρας Ηλικία : 47
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10864


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης