My Garmin Sat Nav
Καλώς ήλθατε στο My Garmin Sat Nav ‼️

Πρέπει να συνδεθείτε ή να κάνετε εγγραφή γιά να έχετε πρόσβαση σε όλο το forum

Welcome to My Garmin Sat Nav !!

You must Log in or Register to gain full forum access


Ο κινητήρας βενζίνης μεταβλητής συμπίεσης θα "σκοτώσει" τους ντίζελ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Default Ο κινητήρας βενζίνης μεταβλητής συμπίεσης θα "σκοτώσει" τους ντίζελ

Δημοσίευση από Santosan Την / Το Σαβ 20 Αυγ 2016 - 13:36

Η τεχνολογία που εξελίσσει ο όμιλος Renault - Nissan συνδυάζει την απόδοση των κινητήρων βενζίνης με την οικονομία των ντίζελ.



Ο επαναστατικός κινητήρας 2.0 τούρμπο VC-T θα συνδυάζει την απόδοση των μοτέρ βενζίνης με την οικονομία των ντίζελ. Λέγεται ότι θα αποδίδει σαν V6, αλλά με πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου, καθώς διεκδικεί τον τίτλο του πιο προηγμένου τεχνολογικά κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η πρώτη μάρκα που θα επωφεληθεί θα είναι η Infinity, η οποία θα αντικαστήσει με αυτόν τον δίλιτρο τον ξεπερασμένο πλέον V6 των 3,5 λίτρων. Αργότερα θα τοποθετηθεί και σε πιο μαζικά μοντέλα, όπως το Kadjar και το Qashqai.

Πως δουλεύει το μοτέρ στην πράξη; Ο όγκος του θαλάμου καύσης μεταβάλλεται ανάλογα με την θέση του πιστονιού, οπότε αναλόγως προσαρμόζεται και η σχέση συμπίεσης, από 8:1 ως 14:1. Η χαμηλή σχέση συμπίεσης ευνοεί την απόδοση. Η υψηλή σχέση συμπίεσης οφελεί περισσότερο την οικονομία.



Τα πιστόνια δεν κουμπώνουν απευθείας πάνω στον στρόφαλο, αλλά σε έναν βραχίονα που αλλάζει θέση και γωνία σε σχέση με το κομβίο του στροφάλου. Το πιστόνι κάνει πάντα την ίδια διαδρομή, σύμφωνα με την κίνηση του στροφάλου. Όμως ανάλογα με την θέση και την γωνία με την οποία ο βραχίονας εφάπτεται στο κομβίο του στροφάλου, αλλάζει το ύψος στο οποίο το πιστόνι εκτελεί την δεδομένη διαδρομή του εντός του κυλίνδρου. Η απόσταση δηλαδή μεταξύ του άνω και του κάτω νεκρού σημείου είναι σταθερή. Αλλάζει όμως το ΑΝΣ και το ΚΝΣ σε σχέση με το ύψος του κυλίνδρου.  

Η Renault - Nissan ανακοινώνει ότι η οικονομία καυσίμου είναι στα επίπεδα ενός δίλιτρου ντίζελ, 27% καλύτερη σε σχέση με τον V6 3.5 τον οποίο πρόκειται να αντικαστήσει. Και 10% χαμηλότερη συγκριτικά με έναν συμβατικό δίλιτρο βενζίνης. Ταυτόχρονα η απόδοση είναι κορυφαία, με την Infinity να κάνει λόγο για 270 άλογα και 40 kgm ροπή.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για την τεχνολογία κινητήρων μεταβλητής σχέσης συμπίεσης. Η Saab είχε παρουσιάσει κάτι παρόμοιο στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Εκεί η τεχνολογία ήταν διαφορετική, με ολοκληρη την κεφαλή να κινείται για να αλλάξει η σχέση συμπίεσης. Η ιδέα δεν προχώρησε ποτέ, για λόγους κόστους.

Πηγές: drive.gr  - Autoexpress




avatar
Santosan
Administrator
Administrator

Άντρας Ηλικία : 47
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10819


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Ο κινητήρας βενζίνης μεταβλητής συμπίεσης θα "σκοτώσει" τους ντίζελ

Δημοσίευση από ZAFIR Την / Το Τρι 23 Αυγ 2016 - 14:41

περάσανε τούς μεταβλητούς σε χρονισμό εκκεντροφόρους *κάτω*
έξυπνο...
σε συνδιασμό  με αυτούς  σε λίγα χρόνια θα δούμε 1400άρια με 200 άλογα και συμπεριφορά μοτέρ v6
καλό το σενάριο...
avatar
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΤΡΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1853


http://www.raidovergreece.webs.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης