My Garmin Sat Nav
Καλώς ήλθατε στο My Garmin Sat Nav ‼️

Πρέπει να συνδεθείτε ή να κάνετε εγγραφή γιά να έχετε πρόσβαση σε όλο το forum

Welcome to My Garmin Sat Nav !!

You must Log in or Register to gain full forum access


Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Default Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από x-trail Την / Το Σαβ 15 Μαρ 2014 - 17:30

Χωρις την αμεριστη βοηθεια του Πανου (Panoshm) και Γιωργου (G.K.) δεν θα μπορουσα να ολοκληρωσω το θεμα αυτο, ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Διαβαστε προσεκτικα, ολα εχουν λογω υπαρξης στο κειμενο που ακολουθει, το ενα οδηγει στο αλλο κι ολα επεξηγουνται


Α. Γενικα

Garmin
Στα νεας γενιας Nuvi 2xxx και 3xxx εχει αλλαξει (απο την εποχη της σειρας 37xx) ο τροπος που υπολογιζεται, αποθηκευεται και εκτελειται μια Πορεια απο τη συσκευη (απο δω και περα θα την ονομαζω Route για να μην χαθουμε παρακατω στην μεταφραση).
Η Route διαβαζεται απο ενα αρχειο τυπου .gpx που εχει μπει στον φακελο GPX και μετατρεπεται απο τη συσκευη σε ενα αρχειο τυπου .trip που η συσκευη το γραφει στον φακελο \.System\Trips\ και δυστυχως ΔΕΝ υπαρχει κανενα προγραμμα που να ανοιγει αυτο το αρχειο.
Το "επισημο" προγραμμα της Garmin για αποστολη Route στη συσκευη ειναι ΜΟΝΟ το Βasecamp.
Το προγραμμα αυτο δημιουργει ενα αρχειο .gpx οπως ΑΚΡΙΒΩΣ το θελει η Garmin για τις νεες συσκευες της.
Μαλιστα, καθε τετοιο αρχειο περιλαμβανει ΜΟΝΟ μια (1) Route κι ετσι αν απο το Basecamp στειλουμε πχ 3 Routes μαζι, αυτες θα γραφτουνε στη συσκευη σε 3 διαφορετικα αρχεια με ονοματα Route.gpx, Route1.gpx και Route2.gpx
Aν μαζι με τις Routes στειλουμε ταυτοχρονα και διαφορα Σημεια μας (Αγαπημενα ή Ενδιαμεσα Σημεια καποας Route) τοτε γραφει στη συσκευη μαζι με τα αρχεια των Routes και ενα αρχειο με ονομα Waypoints.gpx
Αρα η Garmin Θελει στι νεες συσκευες ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ Routes και Σημειων, και μεταξυ τους (1 Route ανα αρχειο) αλλα και ανα τυπο Δεδομενων (Route - Σημεια)

Το προγραμμα Mapsource που εχει σταματησει να εξελισσεται (αναβαθμιζεται) το ....ξεχναμε, γιατι στελνει ΠΑΝΤΑ στη συσκευη μας ΕΝΑ (1) μονο αρχειο που μπορει να περιλαμβανει και Routes και Σημεια μαζι.
(Απο προσωπικη πειρα αλλα ακαι απο παρατηρησεις αλλων ανα τον κοσμο, υπαρχουν προβληματα αυμβατοτητας και κολληματα και τρελες συμπεριφορες συσκευης οταν στελνουμε Routes με το Μapsource)

Ως εδω ελπιζω να τα καταλαβαμε γιατι ειναι πολυ σημαντικα για τα παρακατω.

TopoNavigator 6
To TopoNavigator 6 (TN6 απο δω και περα) ειναι προγραμμα χαρτογραφικο που κανει κυριως 3 πραγματα:
1) Σχεδιαζουμε μια Route στο προγραμμα και αν συνδεσουμε στο λαπτοπ μια εξωτερικη κεραια, το λαπτοπ με το ΤΝ6 γινεται Πλοηγος και μας οδηγει στην Route που χαραξαμε
2) Στελνει χαρτη σε gps Garmin
3) Στελνει Route, Σημεια (Waypoints) και Ιχνη Kαταγραφης (Tracks) σε gps Garmin (Τracks δεχονται να φορτωσουν μονο τα ορειβατικα Garmin)

Oνοματολογια TN6 (για να μην ξανα-χαθουμε στην μεταφραση):
-- ΤΝ6 Διαδρομη για GPS = Garmin Route Πορεια)
-- ΤΝ6 Γραμμη = Garmin Track (Iχνος Καταγραφης)
-- ΤΝ6 Πλοηγηση = Garmin τιποτα, ειναι αποκλειστικος ορος του ΤΝ6 και τον χρησιμοποιει ΜΟΝΟ το προγραμμα αυτο.
Με τον ορο Πλοηγηση στο ΤΝ6 ουσιαστικα εννοουμε μια "Route" που ομως την δημιουργει το προγραμμα αυτο  για το ιδιο το προγραμμα αναλογα με το προφιλ που εχουμε επιλεξει στο προγραμμα και βασει αυτης της Πλοηγησης μας πλοηγει με εξωτερικη κεραια.
ΔΕΝ εχει σχεση με το Route που το προγραμμα δημιουργει ΚΑΙ μετα στελνει σε Garmin.

Οταν λοιπον θελουμε να σχεδιασουμε μια εκδρομη μας στο ΤΝ6, τοτε πρεπει να φτιαξουμε στο προγραμμα μια Πλοηγηση.
Μετα την Πλοηγηση θα την μετατρεψουμε σε "Διαδρομη για GPS" (δλδ μια Route για Garmin) και στη συνεχεια θα την στειλει το ΤΝ6 στη συσκευη μας ως αρχειο τυπου .gpx

Ωραια κι ευκολα ολα αυτα, αλλα (οπως παντα) υπαρχουν μικρα και μεγαλα προβληματα με το ΤΝ6

Προβλημα 1ο
Οταν το ΤΝ6 μετατρεπει μια Πλοηγηση που σχεδιασαμε σε Route για Garmin, προσθετει ΟΛΟΣΩΣΤΑ σε καθε "διασταυρωση" (ειτε εμεις πρεπει να στριψουμε, ειτε να συνεχισουμε ευθεια) και απο ενα "κατα Garmin" Ενδιαμεσο Σημειο.
Το αποτελεσμα ειιναι να κατασκευαζεται ετσι μια Route για Garmin που να περιεχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ Ενδιαμεσα Σημεια και πολλες (ειδικα παλαιοτερου τυπου) συσκευες ΔΕΝ δεχονται τοσα πολλα Ενδιαμεσα Σημεια.
Παλιες συσκευες, ακομα και ορειβατικες οπως το 60csx δεχονται μεχρι 50 Ενδιαμεσα ενω στις νεου τυπου εχω προσωπικα δοκιμασει και πανω 200.

Προβλημα 2ο
Στο ΤΝ6 εχει ΚΑΚΙΣΤΑ (για τις παλιες συσκευες) αφαιρεθει απο τις Ρυθμισεις το κουμπι με το οποιο μπορουσες να ρυθμισεις εσυ ο ιδιος, ποσα Ενδιαμεσα Σημεια μπορουσε να εχει μεσα του ενα κατασκευασμενο Route για Garmin.
Tα TN4 και ΤΝ5 εχουν το κουμπι αυτο.
Πως χρησιμευε το κουμπι αυτο;
Επιλεγοντας στις Ρυθμισεις να ειναι οριο πχ τα 40 τα Ενδιαμεσα Σημεια σε Route για Garmin, αρχιζες να κατασκευαζεις μια Πλοηγηση που εξαιτιας της σχολαστικοτητας του προγραμματος, για 30 χιλιομετρα μηκος σου εβγαζε πχ 200 Ενδιαμεσα Σημεια.
Οταν μετερεπες την Πλοηγηση αυτη σε Route για Garmin, ΔΕΝ δημιουργουνταν ΜΙΑ μονο Route αλλα ΠΕΝΤΕ Routes που η καθε μια ειχε και απο 40 max Ενδιαμεσα Σημεια, πραγμα ομορφο για τα Garmin.
Tωρα χωρις αυτην την Ρυθμιση το ΤΝ6 κατασκευαζει ΜΙΑ μονο Route με 200 Ενδιαμεσα Σημεια, πραγμα παλουκι για ΟΛΕΣ τις συσκευες Garmin.

Προβλημα 3ο
Το αρχειο τυπου gpx που κατασκευαζει το TN6 με την Route μας και μετα το γραφει στη συσκευη μας ειναι ενα "σωστο γενικης χρησης" αρχειο gpx που διαβαζεται (δεν κολλαει) ΑΛΛΑ περιεχει ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ "κατα Garmin" Πληροφοριες, κι εχει μεσα απλως τις συντεταγμενες των Ενδιαμεσων Σημειων και κατι ψιλα.
Και σε συναρτηση με το επομενο ΒΑΣΙΚΟ προβλημα των ...Οffroaders, Endurαδων, Περιπατητων βουνων και Ορειβατων τοτε...

Προβλημα 4ο (ΤΝ6 + Garmin + πελατης με ειδικες αναγκες)
Γιατι να σχεδιασουμε μια εκδρομη μας στο ΤΝ6, απο την στιγμη που εχουμε το Bascamp που μπορει να διαβασει απο τη συσκευη μας τον χαρτη της Αναβασης;;;;
Μα φυσικα για το καλυτερο οπτικο περιβαλον του ΤΝ6, τις πολλες Κατηγοριες Χωματοδρομων και τα πολλα ειδη Μονοπατιων που δεν αποδιδονται σωστα στον Χαρτη για Garmin.
Αν θελαμε ασφαλτινες εκδρομες υπαρχει το Basecamp και ο Ευρωπαικος και ο Autodrive.
Aρα εμεις με το ΤΝ6 θελουμε χωμα, λασπη και .....παιδεμα (αλλα πως μας αρεεεεσει).
Το προβλημα λοιπον με το "απλοικο" αρχειο gpx που στελνει το ΤΝ6 στο Garmin ειναι οτι περιλαμβανει ΜΟΝΟ τις διασταυρωσεις και ΟΧΙ το πως θα κινηθουμε απο την μια διασταυρωση στην αλλη.
Ετσι μπορει η Πλοηγηση που βλεπουμε στο ΤΝ6 να προτιμα εναν 4x4 χωματοδρομο μετα απο μια διασταυρωση αλλα οταν το Route για Garmin αυτης της Πλοηγησης μπει σε συσκευη, αυτη να μας πλοηγει απο ασφαλτο εως την επομενη διασταυρωση.
Δλδ στη Α διασατυρωση ξεκινουν 2 δρομοι, χωμα και ασφαλτος και φτανουν και οι 2 στην επομενη Β διασταυρωση.
Η Πλοηγηση στο ΤΝ6 σε παει απο το χωμα, το αρχειο gpx εχει μονο τα Σημεια  Α και Β και η Route που σχεδιαζει η συσκευη μας σε παει απο την ασφαλτο (με ξετσεκαρισμενες ολες τις Αποφυγες).
Γιατι;;;;;;
Γιατι τα Νuvi ειναι "οδικα" μηχανακια και ΠΑΝΤΟΤΕ προτιμουν να σε πανε απο ασφαλτο, αν αυτη ειναι διαθεσιμη οπως στο παραδειγμα μας.
Και μην πει κανεις εδω οτι αν διαλεξουμε ο σχεδιασμος Route στη συσκευη να γινεται με την Μικροτερη Αποσταση θα σωθoυμε, γιατι μπορει ο χωματοδρομος αναμεσα σε Α και Β να ειναι απλουστατα μακρυτερος, οποτε και παλι τζιφος.
Φυσικα υπολογισμος με Ταχυτερο Χρονο ...σουπερ τζιφος αφου ΠΑΝΤΟΤΕ η ασφλατος εχει υψηλοτερα ορια ταχυτητας απο το χωμα μεσα στη συσκευη (οι Κατηγοριες Δρομων για οσους ξερουν).
Αρα, αλλη εκδρομη σχεδιαζουμε και βλεπουμε στο ΤΝ6, κι αλλη εκδρομη βλεπουμε στη συσκευη, οποτε μηπως και το Off Road μας παει ....παπαλα;;;;;

ΟΧΙ Μην στεναχωριεστε κι υπαρχει λυση, που οτι βλεπετε στο ΤΝ6 να το βλεπετε και στις νεου τυπου συσκευες.
Αλλιως δεν θα τα εγραφα.......
Παμε λοιπον να δουμε πως σχεδιαζουμε μια εκδρομη (διαλεγω "ειδικα" την λεξη αυτη λογω .....μεταφρασης) στο ΤΝ6 και πως μπορει να την διαβασει η συσκευη μας και να την αναπαραγει οπως ΑΚΡΙΒΩΣ την βλεπουμε ΚΑΙ στο ΤΝ6.



Β. Σχεδιασμος Εκδρομης

Παμε το tab ROUTING και επιλεγοντας το εργαλειο Μολυβι αρχιζουμε να κλικαρουμε στον χαρτη, τα Σημεια της εκδρομης μας.
Στο πρωτο κλικαρισμα μας βγαζει τη Αφετηρια, στο δευτερο τον Προορισμο, στο τριτο σημειο μας μετατρεπει το δευτερο σε Σταση 1 και το τριτο μας το κανει τωρα Προορισμο, στο τεταρτο τα ιδια και παει λεγοντας.
Ετσι εφτιαξα μια μικρη σε μηκος Πλοηγηση με 10 Σημεια, Αφετηρια, 8 Ενδιαμεσα Σημεια (Στασεις κατα το ΤΝ6) και Προορισμο.
Το ιδιο μπορει να γινει αν εχουμε ηδη ετοιμα καποια Waypoints και κλικαρουμε πανω σ' αυτα ή εχουμε ετοιμο καποιο Track (δικο μας ή αλλουνου) οποτε κλικαρουμε ετσι πανω στο Track, ωστε η Πλοηγηση (γαλαζια γραμμη) που θα μας βγαλει το ΤΝ6, να συμπιπτει εντελως με το Tarck μας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μολις τελειωσουμε το σχεδιασμο της Πλοηγησης μας, παταμε το κουμπι "Μετατροπη Διαδρομης για GPS" ετσι ωστε το ΤΝ6 να μετατρεψει την Πλοηγηση μας (γαλαζια γραμμη) σε μορφη καταλληλη για να διαβαστει απο Garmin.
Στη φαση της ματατροπης αυτης ειναι που το ΤΝ6 "προσθετει" κι απο 1 Ενδιαμεσο Σημειο σε καθε διασταυρωση της "γαλαζιας γραμμης"
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μολις γινει η μετατροπη, το ΤΝ6 μας πεταει στο tab DATA.
Eκει το TN6 εχει δημιουργησει ενα αρχειο με default ονομα ΝAV και ο αριθμος του ονοματος ειναι ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ αριθμος των Σημειων που υπαρχουν μεσα του.
Στο παραδειγμα μας ειναι NAV 46 επειδη μεσα εχει συνολο 46 Σημεια, ενω οταν φτιαξαμε την Πλοηγηση μας, ειχε αυτη μεσα ΜΟΝΟ 10 Σημαια, κι αρα το ΤΝ6 μας προσθεσε αλλα 36 Σημεια στις διασταυρωσεις απ' οπου περναει η "γαλαζια γραμμη"
Εδω, στην καρτελα του ΝAV 48 μπορειτε να αλλαξετε φυσικα το ονομα και το χρωμα και το παχος της γραμμης που ειναι σχεδιασμενο στην οθονη.
Το default χρωμα του ΤΝ6 ειναι το κοκκινο αλλα εγω το εκανα παχυ μπλε για να φαινεται καλυτερα.
Βλεπουμε λοιπον μια τεθλασμενη ευθαια που ενωνει Αφετηρια, Ενδιαμεσα Σημεια και Προορισμο.
Αυτο ειναι που θα σταλει στο Garmin μας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΔΩ
Τωρα εχουμε δυο δυνατοτητες.
Η μια (και ...λανθασμενη οπως θα δειτε) ειναι να "στειλουμε" την "κατα Garmin" Route ΝAV 48 ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στη συσκευη μας, οπως φαινεται στο σκρινακι, εχοντας τσεκαρει μονο το Διαδρομες και φυσικα ΟΧΙ τους χαρτες γιατι τοτε ή θα ξανα-μπει ο Αναβαση στη συσκευη μας ή θα σβηστει καποιος αλλος στη συσκευη που ειχε το ιδιο ονομα με αυτον που θα στειλει τωρα το ΤΝ6
Με τον τροπο αυτο γραφεται η Route μας στη συσκευη, μεσα στο φακελο GPX, με ονομα AnaDigit1,gpx
Οποιος λοιπον θελησει να στειλει ετσι στη συσκευη του την "κατα Garmin" Route, τοτε Καλη του Τυχη για το τι θα αντικρισει μολις στη συσκευη του ανοιξει την Route αυτη με τον Προγραμματιστη Ταξιδιου.
Πραγματικα Καλη του Τυχη, γιατι λογω του "απλοικου" αρχειου gpx που κατασκευαζει το ΤΝ6, ΔΕΝ θα ξερει απο ποιον δρομο θα ενωσει τα Ενδιαμεσα Σημεια του αρχειου η συσκευη του.
Μην ξεχνατε οτι Προφιλ Διαδρομων εχει το ΤΝ6, εχουν τα νεα ορειβατικα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ NUVI τα οποια υπολογιζουν Routes με βαση ΚΥΡΙΩΣ την Ασφαλτο!!!!
Βαλτε και τα παραπανω 4 Προβληματα και προσθεστε στην εξισωση οτι αυτη ειναι μια ....μικρουλα Route με ΜΟΝΟ 46 Σημεια αντι για 350 και φανταστειτε να εχουμε και αλλες 3-4 Rοutes (κι οχι η μια του παραδειγματος) που Θα σταλουν ταυτοχρονα σε ΕΝΑ αρχειο ολες μαζι και θελει κανεις να το συζητησουμε το "κατα Garmin";;;;;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τι κανουμε λοιπον ;;;;

Οπως ειμαστε στο tab DATA, παμε και κανουμε δεξι κλικ στην Route μας και την Αποθηκευουμε καπου στον υπολογιστη μας ως αρχειο τυπου .gpx
(οπως βλεπετε κι εσεις στο σκρινακι, Route σε μορφη .kml οπως παλια, τωρα ...γιοκ)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Στο σημειο αυτο ΤΕΛΕΙΩΣΕ η δουλεια μας με το ΤopoNavigator 6



Γ. Αποστολη Route σε νεου τυπου Νuvi


Ανοιγουμε το Basecamp και φορτωνουμε εκει το αρχειο .gpx που σωσαμε με ΤΝ6
Βλεπουμε οτι παλι υπαρχει η τεθλασμενη γραμμη που ενωνει Αφετηρια, Ενδιαμεσα Σημεια και Προορισμο.
Η Route εχει το ιδιο ονομα με το ΤΝ6, εγω την εκανα κι αυτη μπλε για να ξεχωριζει και γενικως ειναι ολοιδια με αυτην του ΤΝ6
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τωρα αρχιζουν τα ....ομορφα !!!!

Η Route μας ειναι τεθλασμενη γραμμη κι εμεις θελουμε να την "τοποθετησουμε επανω στους δρομους" του χαρτη της Αναβασης για να δουμε αν η "τελικη" Route που θα παρουμε απο το Basecamp θα ειναι ΙΔΙΑ με την "γαλαζια γραμμη" Πλοηγησης του ΤΝ6
Αν οπως συνηθιζουμε, κανουμε δεξι κλικ στην Route μας και δωσουμε επανυπολογισμο για να "καστει" πανω στους δρομους, απλως ΔΕΝ συμβαινει ΤΙΠΟΤΑ.
Ο λογος ειναι οτι το αρχειο του ΤΝ6 (που θα γραφοταν και στη συσκευη μας το ατιμο) ΔΕΝ ειναι μια "κανονικη κατα Garmin" Route, αλλα ειναι μια Direct Route δηλαδη Πορεια απο Σημειο σε Σημειο
Τι κοινο εχουν το TN6 και το Basecamp αλλα δεν εχουν τα Nuvi ;
- τα ΠΡΟΦΙΛ Πορειας, Route, Πλοηγησης, πειτε τα οπως θελετε!

Ανοιγουμε λοιπον την καρτελα της Route μας και επανω βλεπουμε ενα κουμπι που λεει Direct.
Παταμε το κουμπι αυτο και ανοιγει ενα μενου οπου υπαρχουν ολα τα Προφιλ Πορειας του Basecamp !!!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

H πρωτη μου αντιδραση ηταν φυσικα να πατησω το προφιλ Driving και να επανυπολογιστει η Route συμφωνα με το προφιλ αυτο.
Η Route υπολογιστηκε και παντου (το παντου ...ετυχε) ηταν ιδια με την "γαλαζια γραμμη" Πλοηγησης του ΤΝ6.
Εκτος απο ενα τμημα αναμεσα σε δυο Ενδιαμεσα Σημεια-Διασταυρωσεις οπου το Basecamp με πηγε απο την Ασφαλτο κι ΟΧΙ  απο το χωμα οπως το ΤΝ6.
Το ιδιο φυσικα θα συνεβαινε αν ειχα τολμησει να στειλω την Route απο το ΤΝ6 κατευθειαν στη συσκευη μου.
Το τμημα αυτο ειναι το παρακατω στο Basecamp.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

'και εδω ειναι η σωστη Πλοηγηση του ΤΝ6 απο το χωμα για συγκριση.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αποτυχια λοιπον, Οχι ακριβως.
Τι ειναι αυτο που παει στο χωμα, εχει 4x4 και μπορει να χρησιμοποιηθει και στην Ασφαλτο;;;;
Το ΑΤV (All Terrain Vechicle) η γνωστη μας γουρουνα με 3 ή 4 ροδες !!!
Πηγα λοιπον και εκανα Duplicate την Route μου για να μην την χασω, και στην νεα ΙΔΙΑ Route που μου εβγαλε ανοιξα την καρτελα της και εδωσα προφιλ ATV.
Ετσι η Route επανυπολογιστηκε ΟΛΟΣΩΣΤΑ και εγινε ΟΛΟΙΔΙΑ με την "γαλαζια γραμμη" Πλοηγησης του ΤΝ6
Το προφιλ ATV δειχνει αμεριστη προτιμηση σε χωμα και μονοπατια (Κατηγοριες Δρομων κατα Garmin)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Oπως βλεπετε τωρα με παει απο το χωμα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μετα απο αυτο εστειλα ΚΑΙ τις δυο Route στο 3490 για να κανω εκει συγκριση τι θα μου σχεδιασει το 3490.
Αλλα γι' αυτο θα τα πουμε στο τελος.



Δ. Το μυστικο των αρχειων GPX που φτιαχνει το Bascamp και ΟΧΙ ομως το TN6

Πριν στειλω τις  2 Routes στη συσκευη απο το Basecamp, τις μετονομασα σε NΑV 48__ΑTV και NAV 48__DRIVING για να τις ξεχωριζω αναλογα με τα προφιλ τους.
Πριν αποσυνδεσω και αναψω το 3490, πηγα και ανοιξα τα 2 αρχεια (μια πορεια ανα αρχειο) που εστειλα στη συσκευη (τα ειχα στελει και τα δυο μαζι αλλα οπως λεω και στην αρχη το Basecamp εφτιαξε δυο ξεχωριστα αρχεια) με το Notepad++ για να δω-ελεγξω τι εχουν μεσα.
Πηγα λοιπον στην εγγραφη για το Ενδιαμεσο Σημειο ΝΑV1211 στο ενα αρχειο και NAV12112 (το τελευταιο 2 ειναι επειδη εκανα duplicate την αρχικη Route)
Εκει λοιπον ειδα οτι στην εγγραφη για το Σημειο αυτο (οπου ξεκινουσε η διαφορετικη οδευση απο ασφαλτο) υπηρχαν μεσα της και αλλα Σημεια με συντεταγμενες.
Σαν σωστος μαζοχιστης πηγα ξανα στο Basecamp κι εφτιαξα Waypoints με τις συντεταγμενες αυτες για να δω που θα "πεσουν" τα Σημεια αυτα.
Με μεγαλη εκπληξη ειδα οτι τα Σημεια αυτα επεφταν πανω στις οδευσεις των Routes, αυτα απο το αρχειο ATV πανω στην Route με προφιλ ΑΤV και αυτα του αρχειου DRIVING πανω στην Route με προφιλ DRIVING

Aρα το Basecamp οταν δημιουργει ενα αρχειο .gpx μιας Route, ΔΕΝ εχει μεσα μονο τα ΔΙΚΑ μας Ενδιαμεσα Σημεια και κατι ψιλα, οπως κανει το ΤΝ6, αλλα εχει μεσα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ψευτο-Ενδιαμεσα που σου εξασφαλιζουν οτι αυτο που βλεπειες στην οθονη του Basecamp θα το δεις και στην οθονη της συσκευης.

Ετσι τωρα στο κομματι που μας ενδιαφερει η Route ATV προσθεσε 4 ψευτο-Ενδιαμεσα για να με εξασφαλισει οτι θα παω απο το χωμα.
Στη Route DRIVING χρειαστηκε να προσθεσει μονο 3 Σημεια ωστε να με παει απο την Ασφαλτο.
Tα αρχεια που ανοιξα με το Notepad++ ειναι τα ΣΩΣΤΑ "κατα Garmin" αρχεια Routes ωστε να τα ανοιξει η συσκευη και να τα μετατρεψει σε αρχεια τυπου .trip και με βαση τα .trip να με πλοηγησει.
Αυτα τα αρχεια ΔΕΝ εχουν καμια σχεση με το "απλοικο" αρχειο .gpx που φτιαχνει και στελνει στη συσκευη το ΤΝ6

Παρακατω ειναι τα ψευτο Ενδιοαμεσα που προσθετει το Βasecamp στο επιμαχο τμημα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Παρακατω ειναι τα 3 αρχεια Routes, που γραφτηκαν στη συσκευη μου, ανοιγμενα στο Notepad++ για απευθειας συγκριση.
Θα μου πειτε ....ψιλα γραμματα, δεν ειναι καθολου ψιλα, γιατι φαινεται η διαφορα τους και μεταξυ τους και σε σχεση με το "φτωχο κι απλοικο" αρχειο του ΤΝ6. Και να μην καταλαβαιτε τιποτα, θα δειτε τις "οπτικες" διαφορες
Μεσα στις κοκκινες αγκυλες ειναι οι εγγραφες του καθε αρχειου για τα Σημεια του ΤΝ6 που ειναι η αρχη και το τελος του επιμαχου κοματιου.
Βλεπετε την διαφορα σε πληροφοριες σε σχεση με το αρχειο του ΤΝ6
Αν ανοιξει η συσκευη μας και τα 3 αρχεια και τα διαβασει, στα 2 πρωτα του Βasecamp απλως θα ακολουθησει τα παρα πολλα ψευτο-Ενδιαμεσα, ενω αν ανοιξει το αρχειο του ΤΝ6 θα πρεπει η συσκευη μας να "φτιαξει" ψευτο-Ενδιαμεσα συμφωνα με το λογισμικο της που ομως ΔΕΝ εχει Προφιλ και φυσικα ΔΕΝ ειναι φιλικο προς το χωμα.
Εσεις που στοιχιματιζετε οτι θα βαλει αυτα τα Σημεια η συσκευη, σε χωμα ή ασφαλτο ;;;;;;
Υποψην οτι το Basecamp προσθετει τετοια ψευτο-Ενδιαμεσα σε ΚΑΘΕ εγγραφη Ενδιαμεσου Σημειου του ΤΝ6 ωστε να ακολουθηθει ΑΚΡΙΒΩΣ η Route που ειναι σχεδιασμενη και βλεπω στο Basecamp.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μετα απο ολα αυτα για τα αρχεια τυπου .gpx που κατασκευαζει το Basecamp, θελει κανενας να συζητησουμε για το αν μια Route απο το ΤΝ6 (ή ΤΝ5 ή ΤΝ4) να την σωσουμε ως κατι αλλο, να την φορτωσουμε μετα σε καποιο αλλο προγραμμα για να την μετατρεψουμε εκει σε καποιο "γενικης χρησης" αρχειο .gpx και να το στειλουμε μετα κατευθειαν στη πολυτιμη συσκευη μας ; ; ; ;
Καλη του Τυχη ειπα παραπανω, τωρα λεω και Περαστικα για τα κολληματα που θα φαει.



Ε. Τα αποτελεσματα των Routes του Basecamp σε νεου τυπου συσκευη

Αναψα λοιπον το 3490 με τα 3 αρχεια μεσα στο φακελο GPX και πηγα στο Προγραμματιστη Ταξιδιου για να δω τα (αναμενομενα τωρα πια) αποτελεσματα.
Θα δειτε και μερικα bugs του δικου μου (τουλαχιστον) 3490 τα οποια ομως ΔΕΝ επιρεαζουν την εκτελεση των Routes.
Πρωτον, οτι ενω ΟΛΕΣ μας οι Routes εχουν 46 "επισημα" Ενδιαμεσα Σημεια, στις λιστες εμφανιζονται δυστυχως λιγοτερα, καπου τα "ξεχασε" αλλα ΔΕΝ τα εσβησε η συσκευη.
Τα εψαξα ενα προς ενα και υπαρχουν και τα 46 ως Ενδιαμεσοι Προορισμοι, ασχετως αν δεν φαινονται στη λιστα.
Δευτερον, οτι στον Χαρτη της καθε Route δεν φαινεται-σχεδιαζεται ολοκληρη η Route αλλα μονο ενα αρχικο τμημα της.
Δεν υπαρχει προβλημα, εκτελωντας την Route και μολις φτασετε στο τελευταιο Σημειο που δειχνει ο Χαρτης στον Προγραμματιστη Ταξιδιου, ο χαρτης θα "ανανεωθει" για το επομενο Ενδιαμεσο που πριν δεν φαινοταν.
Απο κει και περα στο Χαρτη θα φαινεται μονο η Route για καθε επομενο Ενδιαμεσο Σημειο, ωσπου να φτασετε στον τελικο Προορισμο.

Οι 3 Πορειες
Η NAV 46 ειναι οπως την εστειλε απευθειας το TN6 στη συσκευη, αυτο που δηλαδη προτεινω να ΜΗΝ κανετε.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η Route του ΤΝ6 που σταλθηκε απο το ΤΝ6 κατευθειαν στη συσκευη μου και φυσικα η ΛΑΘΟΣ οδευση που υπολογισε το "ασφαλτινο" λογισμικο της συσκευης, εξαιτιας της ελλειψης "αναλυτικων" πληροφοριων στο αρχειο gpx που εφταιξε το ΤΝ6.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η Route το Βasecamp με προφιλ DRIVING που φυσικα ΔΕΝ ταιριαζει σε "εραστες του χωματος και της λασπης".
Παντως ειναι η ιδια οδευση οπως την ειδαμε και στο Basecamp, αν και "λαθος"

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

H Route που εφτιαξε το Basecamp με το (χωματινο) προφιλ ATV και φυσικα ειναι η ιδια με αυτην που ειδαμε στο Basecamp, αλλα και η ιδια που αρχικα φτιαξαμε σαν Πλοηγηση "γαλαζια γραμμη" στο TopoNavigator 6
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Οι 3 Πορειες .gpx καθως και η ΝAV 46 οπως την εσωσα ως tvp (για το ΤΝ γενικα) για να τις ανοιξουνε και να τις δοκιμασουνε οσοι θελουν κι αυτοι να ...παιδευτουν 697328 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Για να μην τρομαξετε απο το μεγεθος του Ποστ αυτου, ανακεφαλαιωνω την πανευκολη και γρηγορη διαδικασια:

1) Σχεδιαζουμε στο TN6 μια Πλοηγηση
2) Την μετατρεπουμε σε "Διαδρομη για GPS" NAV xxxx
3) Aποθηκευουμε tτο NAV xxxx ως αρχειο τυπου .gpx
4) Aνοιγουμε το αρχειο αυτο με το Basecamp
5) Αλλαζουμε το προφιλ του αρχειου απο Direct σε ATV (για τους χωματινους συμφορουμιτες)
6) Στελνουμε το αρχειο αυτο στη συσκευη και ΤΕΛΟΣ



Yessssssssssssssssssssssssssssss τα καταφεραμε και παλι
avatar
x-trail
Honorary Member
 Honorary Member

Άντρας Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2271


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από ZAFIR Την / Το Σαβ 15 Μαρ 2014 - 17:50

Sat Nav thanks applausi  solved2 .........
avatar
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΤΡΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1855


http://www.raidovergreece.webs.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από panoshm Την / Το Σαβ 15 Μαρ 2014 - 18:24

Συγχαρητήρια Κυριάκο!!! cheers  cheers Πέτυχε λοιπόν!!!!!

(μετονόμασα και το άλλο topic που αφορά το παλιό TopoNavigator v4&5 και τα παλαιού τύπου Garmin, για να μην μπερδεύονται οι ενδιαφερόμενοι Wink )


__________________
Always unpaved....

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
panoshm
Moderator
Moderator

Άντρας Ηλικία : 43
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 11/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2732


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από G.K. Την / Το Σαβ 15 Μαρ 2014 - 18:32

Τρέχω ν' αγοράσω ATV!!!  697328  697328  697328  697328 

Κυριάκο, ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΣ!!!!   838472  838472  838472  thanks  thanks  
avatar
G.K.
Advanced Member
Advanced Member

Άντρας Ηλικία : 52
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 980


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Respect!

Δημοσίευση από evankouros Την / Το Σαβ 15 Μαρ 2014 - 21:43

Κυριάκο, έριξα μια γρήγορη ματιά & δεν το διάβασα καλά το post σου, γιατί δεν τα κατέχω αυτά που γράφεις (δεν ασχολήθηκα ποτέ), ούτε έχω (ή σκοπεύω να δώσω ευρώπουλα που δεν μου περισσεύουν για ν' αγοράσω) το ΤΝ6.

Αυτό που οφείλω να πω όμως, είναι ότι η ποιότητα του post σου είναι εκπληκτική!!! [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω πόσο χρόνο σου πήρε να το ετοιμάσεις! affraid

evankouros
Advanced Member
Advanced Member

Άντρας Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από Santosan Την / Το Σαβ 15 Μαρ 2014 - 22:35

Εγινε Υπομνημα & μεταφερθηκε στην ενοτητα Know How - How To, ευχαριστουμε πολυ Κυριακο.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Santosan
Administrator
Administrator

Άντρας Ηλικία : 47
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10864


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από HAHA Την / Το Κυρ 16 Μαρ 2014 - 9:59

Κυριάκο υποκλίνομαι! Κατάλαβα αρκετά πράγματα μένει τώρα να τα κάνω πράξη! λαααααααααααααασπη έρχομαι!

HAHA
Member
Member

Θηλυκό Τόπος : Athens
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 109


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από Santosan Την / Το Κυρ 16 Μαρ 2014 - 21:06

Το εμφανες στην ολη ιστορια ειναι η αδυναμια του TopoNavigator να στειλει απευθειας μια πορεια ετοιμη για χρηση στην On The Road συσκευη με αποτελεσμα ο Κυριακος για να μπορεσει να αξιοποιησει τον χαρτη της Anavasi να αναγκαζεται να χρησιμοποιησει το BaseCamp. Θα μπορουσε ο τιτλος του topic να ειναι "Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx μεσω του BaseCamp". Ετσι λοιπον η μονη ουσιαστικη προσφορα του TopoNavigator ειναι ο χαρτης οχι η εφαρμογη του & ειναι γεγονος οτι στην πραξη το BaseCamp μπορει να φτιαξει σημεια, πορειες & ιχνη παρα πολυ καλα σε ενα αξιοπρεπες επιπεδο χρηστικοτητας με πολλες επιλογες τις οποιες μπορει ο χρηστης να φερει στα μετρα του. Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι σε ολο τον κοσμο ολοι οι λατρεις του offroad χρησιμοποιουν το BaseCamp για να δημιουργησουν πορειες με τους καθαροαιμους Topo χαρτες, οπως επισης δεν πρεπει να ξεχναμε οτι το BaseCamp απο την αρχη δημιουργηθηκε για να καλυψει αυτη την κατηγορια χρηστων αφηνοντας το οδικο δικτυο στο MapSource το οποιο πεθαινει πλεον.

Με βαση τα παραπανω & με ζητουμενο παντα το γεγονος οτι σαν χρηστης θελω να κανω την δουλεια μου οσο πιο απλα, ευκολα & σωστα μπορει να γινει σας παραθετω το εξης σκεπτικο:

Γιατι να χρησιμοποιησω το TopoNavigator το οποιο ετσι & αλλιως δεν μπορει να καλυψει τις συγκεκριμενες αναγκες μου σαν εφαρμογη; Δεν ειναι καλυτερα να παρω μονο τον χαρτη που χρειαζομαι, κατι το οποιο το κανω ετσι & αλλιως μετα την επικαιροποιηση οποτε δεν προσθετω κατι καινουργιο ή μια ακομα διαδικασια & να τον χρησιμοποιησω απευθειας στο BaseCamp για να πετυχω το επιθυμητο... ;

Πολυ απλα αφου τον εχω ηδη τον χαρτη στην συσκευη τον αντιγραφω καπου στο PC & [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] & ειναι ετοιμος για χρηση. Αν δεν θελω να φτιαξω χαρτη για MapSource τοτε οπως ειναι στην συσκευη [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] & τον διαβαζει απο εκει το BaseCamp ή τον αντιγραφω σε μια καρτουλα ή USB Stick παλι [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] & το διαβαζει απο εκει. Τωρα μπορω να ανοιξω το BaseCamp, να επιλεξω τον Anavasi & να φτιαξω τα σημεια πορειας που θελω για να δημιουργησω πορεια ή να φτιαξω απευθειας πορεια & να δρομολογησω οπως επιθυμω χρησιμοποιωντας ενα απο τα πολλα προφιλ δρομολογησης το οποιο μαλιστα μπορω να ρυθμισω οπως επιθυμω μεσα απο το BaseCamp.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Μπορει λοιπον ο Κυριακος να βαζει ολη του την μαεστρια & τις γνωσεις του για να αξιοποιησει το TopoNavigator, κατι το οποιο καταφερνει πολυ καλα ως εμπειρος χρηστης & καλος γνωστης των πραγματων αλλα η αδυναμια του TopoNavigator ειναι εμφανης & κατα την γνωμη μου απαραδεκτη για ενα προγραμμα που κοστιζει 250€.

Αν στα παραπανω συμπληρωσω οτι μπορουμε επιλεγοντας τον Anavasi να κανουμε ολη την προεργασια στο MapSource που ειναι πιο ευκολο στην χρηση, σε αφηνει να παιξεις πιο πολυ & μετα να κανουμε το ραφιναρισμα & την αποστολη του επιθυμητου αρχειου με το BaseCamp τοτε για την συγκεκριμενη χρηση δεν βλεπω να υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθει κανεις & να ταλαιπωρειται με το TopoNavigator.

Σαν προσωπικη μου αποψη θελω να καταληξω σε αυτο που γραφω ανα διαστηματα τα τελευταια δυο περιπου χρονια απο την εποχη ενος αλλου forum που μας φιλεξενουσε & αφορα το BaseCamp. Η εποχη του MapSource εχει τελειωσει πια, δεν αναβαθμιζεται πλεον & εχει αποδεδειγμενα προβληματα με τον NTU & τις καινουργιες συσκευες αυτος ειναι ο λογος που προειδοποιησα σχετικα τον Φιλιππο (islander) στο topic [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], διαβαστε απο εκει & κατω τον διαλογο ειναι εξαιρετικα χρησιμος. Μπορει να χρησιμοποιηθει σε συσκευες μεχρι & το 2010 με χαρτη NT ή non NT ανετα σε οποιαδηποτε χρηση, απο εκει & περα θελει προσοχη αφου δημιουργουνται ασυμβατοτητες. Καλο ειναι οι χρηστες των καινουργιων συσκευων να το χρησιμοποιουν ως βοηθητικο προγραμμα που θα προετοιμαζει αρχεια για το BaseCamp που δεν ειναι ακομα τοσο βολικο, το τελικο αρχειο προς την συσκευη ομως πρεπει να ειναι απο το BaseCamp. Ενα πρεπει, αν & φαινεται κουραστικο αυτο το πρεπει οταν προκειται για χομπυ, ειναι οι χρηστες να μαθουν να χρησιμοποιουν το BaseCamp πια, να μαθουν τις πραγματικες του δυνατοτητες & αδυναμιες ωστε να μπορουν να κανουν την δουλεια τους σωστα & ευκολα παρακαμπτοντας χρονοβορες & πολυπλοκες διαδικασιες ή προγραμματα που δεν μπουν ανταποκριθουν στις τρεχουσες αναγκες του χρηστη οπως το TopoNavigator στην συγκεκριμενη περιπτωση.

Ειμαστε τυχεροι σαν Ελληνες που εχουμε τοσους χαρτες διαθεσιμους για την πατριδα μας & επισης τυχεροι που ασχολουμαστε με την Garmin που μας δινει τοσες επιλογες απο προγραμματα & διαδικασιες, πρεπει ομως να εξελιχθουμε & να μαθουμε να τα δουλευουμε σωστα & πρακτικα.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Santosan
Administrator
Administrator

Άντρας Ηλικία : 47
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10864


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Default Απ: Aποστολη Πορειας (Route) απο το TN 6 σε νεας γενιας Nuvi 2xxx, 3xxx

Δημοσίευση από ZAFIR Την / Το Κυρ 16 Μαρ 2014 - 23:15

έγραφα κάτι ανάλογο ,αλλά το κάλυψες πλήρως μάνο
το toponavigator βέβαια προυπήρχε του basecamp..
και εκείνα τα χρόνια ήταν μπροστά απο το mapsource
σαν αρχιτεκτονική.
έχει το καλό ότι γίνεται gps το λάπτοπ βέβαια,όλα σε ένα και μάλλον αυτό χρεώνουν
(γίνεται και αλλιώς αλλά θέλει δουλειά)
τώρα για το basecamp,ναι,συμφωνώ,αν και προσωπικά θα βαδίζω με την δύσκολη μέθοδο του συνδιασμου και των 2,λόγω ευελιξίας
τελικαι,είμαστε πολλύ τυχεροι,με τόσους χάρτες και προγράμματα,τόσο που κινδυνεύουμε να χαθούμε στο άπειρο της garmin!!! 445189  900105
avatar
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΤΡΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1855


http://www.raidovergreece.webs.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης